De gezondheidszorg staat op een kruispunt: aan de ene kant is er groeiende kritiek op de hoge kosten, waardoor er noodzaak is voor een efficiëntieslag. Aan de andere kant zoekt men naar manieren om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen en zorgverleners op snellere wijze te voorzien van de informatie van patiënten. Deze probleemstelling is nog uitdagender door de grote hoeveelheid vraagstukken omtrent de bescherming van patiëntengegevens, inclusief de GDPR-wetgeving.

Fujitsu ondersteunt zorginstellingen bij deze vraagstukken door efficiënte scanning en document management oplossingen te bieden. 

Deze oplossingen zorgen voor een efficiëntere manier om zowel content op papier, als van nature digitale content, te managen.

  • Gecentraliseerde opslag van gegevens met verbeterde beveiliging voor alle informatie, inclusief patiëntgegevens.
  • Verhoogde flexibiliteit, productiviteit en besparing van kosten
  • Verhoogde GDPR-compliance voor meerdere afdelingen door opvolging van guidelines
  • Versnelde toegang tot informatie van patiënten, zodat zij sneller en beter geholpen kunnen worden
  • Duidelijk merkbare ROI, waarbij het grootste gedeelte van de organisaties binnen 18 maanden hun volledige investering terug heeft verdiend