Medewerkers van uw klanten werken niet meer iedere dag op kantoor. Toch moet hun werkervaring vergelijkbaar zijn met het werken op een fysieke locatie. Dat maakt dat een uniforme werkplek cruciaal is. Medewerkers moeten altijd en vanaf iedere locatie bij het intellectuele eigendom van de organisatie, de servers en collaborationtools kunnen komen. Daarnaast moeten ze directe toegang hebben tot hun collega’s. Dat vraagt om een strategische aanpak. Deze oplossingen en services van Cisco helpen u hierbij:

1. Onafhankelijk cloudadvies
Het moet voor medewerkers niet meer uitmaken of zij op kantoor werken, bij de klant op locatie of onderweg. Daarvoor is echter wel een goede cloudstrategie noodzakelijk.

Maar waar moet u beginnen? Welke cloudomgeving past het beste bij de specifieke doelstellingen van uw klant? Cisco Cloud Professional Services geeft op dergelijke vragen de juiste antwoorden. Cisco helpt bij het ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van de juiste cloudstrategie voor de digitale transformatie van uw klanten. Het treedt hierbij op als neutrale partij, zodat uw klant verzekerd is van onpartijdig advies.

2. Leg de basis met een solide bedrijfsnetwerk
Een moderne werkplek vraagt het maximale van bedrijfsnetwerken: van capaciteit en flexibiliteit tot security. Hoe u een goed presterend, veilig en toekomstbestendig bedrijfsnetwerk levert aan uw klanten? Met de netwerkapparatuur van Cisco. Dankzij Meraki access points, switches, firewalls en endpointmanagementtools bouwt u snel een betrouwbaar netwerk. U kunt het netwerk van uw klant ongeremd laten groeien: van zelfs 1 apparaat naar meer dan 10.000. Daarnaast kunt u de integrale netwerkoplossing vanaf afstand beheren.

Combineer deze oplossingen met de online tools en netwerkexperts van Cisco. Daarmee verbetert u de netwerkprestaties nog meer en lost u eventuele problemen snel op.

3. Inzetten op soepele samenwerking
De mooiste dingen ontstaan wanneer mensen samenwerken. In tijden van mobiele werkplekken, thuiswerken, conferencecalls en meerdere fysieke vestigingen is dat niet altijd vanzelfsprekend. Cisco voorziet in zowel kennis over als oplossingen voor het verbeteren van de samenwerking bij uw klant. Ongeacht de omstandigheden. De fabrikant levert oplossingen voor webconferencing, teleconferencing, voip, voice, video en unified communications, maar weet ook hoe u al die zaken het beste aan elkaar knoopt.

4. Bescherm de continuïteit van uw klant
Datalekken, malware en hacks kunnen een grote wissel leggen op de continuïteit van uw klant. Cisco levert sterke securityoplossingen die deze risico’s minimaliseren. Denk aan Cisco Umbrella voor het beschermen van gebruikers – ongeacht hun locatie of device. Of Identity Services Engine om onbevoegden van een netwerk te weren.

Het bedrijf levert daarnaast consultants en technische experts die uw klanten ondersteunen in de strijd tegen cybercriminaliteit en beheersing van cyberrisico’s. Ze denken mee met uw klant over zaken als risk & compliance en vulnerabilitymanagement. Met name het terugbrengen van de hersteltijd na een incident is hun expertise.